Wednesday 26 April 2017

Αίσχος! Συνεχίζουν να πιάνουν πουλιά με δίχτυα και ξόβεργες!

Απαγορεύεται αυστηρά από τον Νόμο!
Παρ΄όλ΄αυτά κάποιοι συνεχίζουν να πιάνουν πουλιά με δίχτυα, για να τα φάνε για μεζέ!
Δυστυχώς, ανάμεσα στις χώρες, στις οποίες συνεχίζεται αυτή η παρανομία είναι και η Κύπρος.
Η Αστυνομία και οι Φιλοζωικές Οργανώσεις προσπαθούν να σταματήσουν αυτά τα εγκλήματα. Φθάνει πια! Τα έφαγαν όλα! Κοιλιόδουλοι "φατα-ούλες"! 
Μία από τις Οργανώσεις που προσπαθούν να σταματήσουν τους παρανομούντες στην Ιταλία, Μάλτα, Κύπρο κ.λ.π. είναι η "Committee Against Bird Slaughter". 
Εάν θέλεις περισσότερες πληροφορίες για την δράση της Οργάνωσης, επισκέψου την ιστοσελίδα της κάνοντας "κλικ" στην ακόλουθη φωτογραφία με τον Σταφιδοτσιροβάκο, τον οποίο βρήκαμε τραυματισμένο από περαστικό αυτοκίνητο και τον περιθάλψαμε. Έγινε καλά και πέταξε. Ελπίζουμε να μην πέσει στα δίχτυα τους.......


Πάντοτε υπήρχαν άνθρωποι που αντιδρούσαν κατά της εκμετάλλευσης και κατά του βασανισμού των ζώων από τον άνθρωπο, όμως οι σημαντικότατες θεωρίες τους περί ηθικής παραμερίζονταν από την πλειοψηφία της κοινωνίας....
Όλοι μας γνωρίζουμε έργα του γνωστού Έλληνα ποιητή, πεζογράφου, αρθρογράφου Ζαχαρία Παπαντωνίου. "Η Ορφανή Φωλιά" είναι ένα ωραιότατο ποίημά του, το οποίο, δυστυχώς, πολλοί το περνούν στα ... "ψιλά γράμματα"....

Η Ορφανή Φωλιά.

Κρυώνει η φωλιά μας,
εβράδιασε η μέρα,
δεν ήρθες ακόμα, 
μητέρα, μητέρα!

Να μη μας αφήσεις 
τη νύχτα εδώ πέρα.
Τι κρύο, τι φόβος,
μητέρα, μητέρα!

Γλυκά ζεσταθείτε,
σα να΄στε κοντά μου
το ένα με τ΄άλλο,
παιδιά μου, παιδιά μου!

Στο δίχτυ πιασμένη,
κτυπώ τα φτερά μου, 
στο Θεό σας αφήνω,
παιδιά μου, παιδιά μου!