Sunday 22 January 2012

"Τα ζώα είναι φίλοι μου και εγώ ΔΕΝ τρώω τους φίλους μου!!!"

Τον 19ο αιώνα ο γνωστός Άγγλος συγγραφέας (κάνε "κλικ" στο όνομα, εάν θέλεις να διαβάσεις περισσότερες λεπτομέρειες για τον συγγραφέα)  George Bernard Shaw, εκδήλωνε την αγάπη του για τα ζώα με την φράση που έγινε γνωστό ρητό στον χώρο των φιλόζωων: "Τα ζώα είναι φίλοι μου και εγώ ΔΕΝ τρώω τους φίλους μου!".
Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρνούνται να καταναλώσουν ζωικά προϊόντα, διότι θέλουν να σταματήσει επί τέλους το άδικο μαρτύριο των ζώων στον βωμό του εμπορίου και του χρήματος και διότι θέλουν μία ανθρώπινη κοινωνία στο μέλλον χωρίς βία, πράγμα το οποίο θα επιτευχθεί μόνον, όταν σταματήσει η παντός είδους βία! Όσο ο άνθρωπος συμπεριφέρεται βίαια προς τα άλλα είδη, θα συμπεριφέρεται βίαια και προς τον συνάνθρωπο, διότι θα εθίζεται στην βία!!! 
Δες ένα από τα αμέτρητα πλέον πολύ συμπαθητικά βίντεος που κυκλοφορούν από νέους ανθρώπους στο διαδίκτυο με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κόσμου απέναντι στα άλλα είδη: