Tuesday 17 July 2018

Καλοκαίρι, διακοπές, καιρός για κάμπινγκ!

Με τροχόσπιτο ή με σκηνή περνάμε υπέροχες διακοπές μέσα στην φύση με την πολυτέλεια ξενοδοχείου: ρεύμα, καθαρές τουαλέτες, ντους, ζεστό νερό κ.λ.π.
Βασικοί κανόνες:
- Αγοράζω μία σκηνή που να στήνεται πολύ εύκολα!
- Παίρνω μαζί τραπεζάκι και μία καρέκλα (πτυσσόμενα) για κάθε άτομο!
- Φροντίζω να έχω μαλακό στρώμα! Εάν έχω φουσκωτό στρώμα, δεν ξεχνάω την τρόμπα που το φουσκώνει και το ξεφουσκώνει εύκολα!
- Σέβομαι τους συνανθρώπους μου και δεν τους ενοχλώ με δυνατές φωνές, μουσική κ.λ.π. 
- Σέβομαι την φύση και τα ζώα και δεν σκοτώνω έντομα, δεν καταστρέφω φυτά κ.λ.π. 
- Σέβομαι τον εαυτό μου και τους άλλους και αφήνω την τουαλέτα, τους νεροχύτες ή την κουζίνα (εάν υπάρχει), έτσι όπως θέλω να τα βρίσκω, δηλαδή καθαρά!
- Δεν αφήνω βρωμιές πουθενά, χωρίζω τα σκουπίδια μου και αυτά που ανακυκλώνονται, τα ρίχνω καθαρά (τα ξεπλένω με τα πιατικά μου, εάν χρειάζονται ξέπλυμα), στους κάδους Ανακύκλωσης!
Εάν θέλεις, κάνε "κλικ" στην ακόλουθη φωτογραφία, επισκέψου την ιστοσελίδα της "Panhellenic Camping Association" και δες την λίστα με όλα τα κάμπινγκ της Ελλάδος:


Καλές διακοπές!