Tuesday 21 March 2017

Χάρρυ Κλυν: "Δώστε μου μόλυνση...."

Θυμάστε την δεκαετία του 80΄ το τραγούδι του Χάρρυ Κλυν: 
"Δώστε μου μόλυνση και πάρτε την ψυχή μου, 
ραδιενέργεια ποτίστε το κορμί μου. 
Κόψτε τα δένδρα που μου κρύβουν τα ντουβάρια, 
φτιάξτε χαβούζες, τζιμινιέρες και νταμάρια.";
Και όμως, εκείνη την εποχή έτσι ήταν η νοοτροπία πολλών στην Ελλάδα. Τα φύλλα των δένδρων που έπεφταν κάτω ήταν γι΄αυτούς "βρωμιά" και γι΄αυτό τα έκοβαν. Ενώ θεωρούσαν καθαρά τα δηλητηριώδη καθαριστικά του σπιτιού π.χ. με χλώριο. Και πολλά άλλα κουφά.
Σήμερα, είμαστε και στην Ελλάδα όλο και πιο κοντά στην μετατροπή των πόλεων σε "Πράσινες (= οικολογικές) Πόλεις", όπως συμβαίνει σε όλην την Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο, με περισσότερο πράσινο, περισσότερους πεζόδρομους και ένα ευρύ δίκτυο ποδηλατοδρόμων.
Εάν θέλεις, κάνε "κλικ" στην ακόλουθη εικόνα και άκου το πολύ εύστοχο τραγούδι του Χάρρυ Κλυν: